وبلاگ

جلسه‌ی نقد و بررسی نشریه علمی زیست‌شناسی دانشگاه تهران

جلسه‌ی نقد و بررسی نشریه علمی دانشجویی انجمن علمی زیست‌شناسی دانشگاه تهران که با حمایت موسسه فرهنگی آموزشی ماخ منتشر می‌شود، برگزار شد.

در این جلسه که به میزبانی انجمن علمی زیست‌شناسی دانشگاه تهران و در روز دوشنبه دوم اسفند ماه برنامه‌ریزی ‌شده بود، ضمن ارائه‌ی پیشنهاد و راهکارها از سوی مدعوین برای اعتلای هرچه بیشتر سطح محتوایی نشریه، راهکارهای متناسب برای جهت‌دهی علمی، پژوهشی دانشجویان مقطع کارشناسی در بستر ارائه و تولید این نشریه ارائه شد.

گفتنی است این نشریه که با نام دنا از سال ۱۳۸۶ به‌طور پیوسته و تمام رنگی منتشر می‌شود، بارها برنده عناوین و رتبه‌های برتر در مسابقات مرتبط با نشریه‌های دانشجویی در سطح کشور شده است.

میهمانان این جلسه آقایان کامبیز خالقی به نمایندگی از موسسه ماخ، آقای دکتر امید غیور استاد دانشگاه شهید چمران اهواز، آقای محمد کرام‌الدینی رییس کمیته علمی المپیاد زیست‌شناسی و عضو شورای برنامه‌ریزی و تآلیف کتب درسی، آقای دکتر بهمن زینلی رییس دانشکده زیست‌شناسی دانشگاه تهران، آقای دکتر حسن رحیمیان و آقای دکتر علیرضا ساری از اعضای هیئت علمی این دانشگاه، آقای عرفان خسروی از مدرسین با سابقه المپیاد و ژورنالیست علمی بودند.

موسسه فرهنگی آموزشی ماخ ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای عزیزان دست‌اندرکار این نشریه امیدوار است با حفظ خط‌مشی‌ها و تلاش برای ایجاد روحیه خلاق، نوآور و تأثیرگذاری بر روند تعیین آینده‌ی شغلی – پژوهشی دانشجویان، گامی مؤثر در راستای اعتلای ایران اسلامی بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *